کمیته دفاع از ملالی جویا – بخش مزار شریف، ۲۳ می ۲۰۰۷

با حمایت قاطع از ملالی جویا بر ضد جنگسالاران و بنگ سالاران متحد شویم!


ملالی جویا: هرگز توبه نخواهم کرد.

سخنان ملالی جویا نماینده واقعی مردم در ولسی جرگه بار دیگر همچون تیری در قلب های شیطانی جنایتکاران پارلمان ارتجاعی نشست. جویا در یک مصاحبه تلویزیونی سانسور شده تلویزیون «طلوع» با تقسیم بندی دقیق، پارلمان را به محلی تشبیه کرد که جنایتکاران با حضور خود در آن، آنرا طویله وباغ وحش ساخته، جای برای ابراز رای معدود نمایندگان واقعی مردم نگذاشته اند.

جنایتکاران پارلمانی وغیر پارلمانی از لویه جرگه بدینسو در پیوند باهم کوشیده اند تا با استفاده از هر فرصت این صدای درددیدگان افغانستان را خاموش سازند. باری با رفتارهای تفنگسالارانه خود قصد نابودی فزیکیش را کردند، زمانی با تهدید به مرگ و تجاوز خواستند او را از سکوی مبارزه بر زیر کشند، و زمانی هم او را به بهانه سفرهای خارجی‌ بدون اطلاع تیکه‌داران «خانه ملت» تهدید به اخراج وعدم پرداخت معاش کردند وبالاخره در جلسه ۳۱ ثور با اکثریت تصمیم به تعلیق عضویت ومعرفی وی به بیدادگاه خود گرفتند.

اما جویای نترس، که نیرویی از خشم و نفرت مردم علیه جنایتکاران را با خود دارد، بدون ذره‌ای عقب‌نشینی مصمم‌تر از گذشته به افشا و بی‌نقاب کردن هرچه وسیعتر جانیان میهنفروش ادامه داده قوله ستمگران از هر قماش را به آسمان بلند نمود. او چنانکه گفت، مسرور است که به «جرم» دفاع از مردمش به محکمه معرفی میشود نه بحیث یک جنایتکار وخاین به ملت.

اگر میخواهند جویا را خاموش سازند، منتظر باشند، جویاهای دیگری ازین خاک خواهد رست و این صدای جاویدانه با قوت بیشتربر تارك قله های بلند سرزمینی كه ملالی زاده آنست، پرخروش تر به صدا خواهد آمد.

گیرم که میبرید
گیرم که میکشید
با رویش ناگزیر جوانه ها چه میکنید!!!

کمیته دفاع از ملالی جویا (بخش مزار شریف) از تمامی مردم رنجدیده، بویژه روشنفکران وطندوست میخواهد تا با ایجاد تجمعات اعتراضی نفرت عمیق شان را نسبت به جنایتکاران و حمایت شان را از این نماینده قهرمان ملت اعلام دارند.

نفرین بر پارلمان ارتجاعی جنایتكاران كه صد بارمتعفن تر از طویله است!
به پیش در راه اتحاد فشرده همه نیروهای دموكرات، مترقی و آزادیخواه برضد دین فروشان حرفوی!
مرگ بر فاشیستان مذهبی و غیر مذهبی این نوكران پست ارتجاع جهانی!

امروز جویا را، خلق را محاكمه میكنند
این دشمنان خلق
درویزگان قرن
عفریتیان پست مخنث
محاكمه میكنند، جویا را
ساطور خونچكان خیانت بدست شان
این دشمنان خلق
دمبك زنان
به پیشگاه «نظم نوین جهان» شان
محاكمه میكنند، جویا را

با حمایت قاطع از ملالی جویا بر ضد جنگسالاران و بنگ سالاران متحد شویم!