ملالی جویا٬ ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۱

نفرین و مرگ بر دولت جنایت پرور پاکستان!

در این روز ها تجاوز آشکار دولت فاسد، مزدور و مولد موجودات وحشی بنیادگرایان چار دهه خونین کشور ما، پاکستان و کشتار بی رحمانه مردم‌ ما بخصوص در پنجشیر و اندراب توسط طیاره های ای اس ای آن به همکاری مزدوران طالب اش و از جانب دیگر محدودیت های آزادی زنان و مردان، ناامنی، بیکاری و فقر، زن ستیزی و دهها نوع ستم‌ و معضله دیگر به شدت خشم و نفرت مردم ما را علیه آنان بر انگیخته است. این اعمال شوم و تباه کن باعث خیزش های مردمی در هر گوشه و‌کنار کشور ما اعم از دایکندی، کابل، نیمروز، مزار، هرات، غزنی، پنجشیر، پروان و کاپیسا گردیده که هر یک از هموطنان شجاع ما فریاد آزادیخواهی و ضد تروریست های طالب و باداران خارجی شان بخصوص پاکستان را به اشکال مختلف بلند نموده و با شعار “مرگ بر پاکستان” در جاده ها ریخته اند تا به این شکل نفرت و انزجار شان را علیه بربریسم و ددمنشی های آدمکشان طالب و باداران پاکستانی شان ابراز دارند.

از جهت دیگر؛ خاموشی بی شرمانه و نظاره گر بودن به اصطلاح جامعه جهانی در قبال جنایات نابخشودنی پاکستان و مزدوران غدارش به خشم و نفرت ملت نگون بخت ما بیشتر می افزاید و ثابت می سازد که پدر معنوی تمامی تروریستان بنیادگرا در کشور ما امریکا و متحدین اش بوده که طی بیست سال گذشته تا امروز پیهم به سرنوشت ملت مظلوم‌ ما خیانت می کنند که تاریخ و ملت ما هرگز آنان‌ را نخواهند بخشید.

آمدن حمید فیض ریس استخبارات ای اس ای به خاطر ساختن کابینه تروریستان طالب و مداخله صریح اش در امور سیاسی کشور و نوازش دادن تخم‌های حرامش چون گلبدین فاشیست و‌متباقی چوچه های حرام بنیادگرایش در حقیقت کابوس جنگ های داخلی دهه هفتاد که رهبری و همکاری جنرال حمید گل پاکستانی را به همراه داشت در اذهان مردم ما تداعی می کند.

زنان و مردان شجاع و دلیر کشور ما با خیزش های برحق شان بر ضد هر نوع مداخله و تجاوزگر اسلامی و غیر اسلامی بار دیگر ثابت کردند که حکومتهای بیگانه و تمام نوکرانشان در این مرز و بوم جایی ندارند و حتی اگر خونخواران چون طالبان هم در قدرت باشند آنها صدای آزادیخواهی و مبارزه خود را بلند خواهند کرد. در خاتمه همصدا با مردم ما، باورمندم که «تنها مبارزه درمان دردهاست» و به امید روزی که این خیزش های مردمی که امروز در نقاط مختلف کشور به راه افتیده به یک قیام‌ و خیزش سرتاسری بیانجامد و بساط دشمنان قسم خورده ملت ما برچیده شده و دستان کثیف باداران شان برای همیش از سرنوشت ملت مظلوم‌ ما قطع و کوتاه گردد. به امید چنین روزی