ملالی جویا٬ ۲۰ اکتبر ۲۰۲۲

مصداق قول معروف: “هر چه تبر زدند شما را، زخم نشد جوانه شد.”

سالهاست قتل عام و به خاک و خون کشاندن هموطنان درد مند ما تحت نام اقوام و مذاهب مختلف را توسط دشمنان کوردل و زبون شاهد هستیم.

قلبم هر روز بر ای شما می گرید و عزم ام را در مبارزه بر ضد دشمنان انسانیت و روشنایی راسخ تر از گذشته می نماید چرا که راهی دیگر جز مبارزه نداریم.

امروز گرگ صفتان طالب، داعش و سایر سیا زادگان بنیاد گرا، “کاج” بلند فرهنگ، قامت رسای قلم، امید و آزادی را در برچی شکستند و پرپر کردند!

طوری که شاهدیم این خفاشان از پوهنتون گرفته تا سایر مراکز اموزشی، علمی و فرهنگی و دینی را بار ها مورد حملات تروریستی شان بی رحمانه قرار داده اند، متاسفانه برای تروریستان حاکم و برادران همفکر شان آموختن علم و دانش مباح اما قتل عام و سلاخی کردن ملت بی دفاع ما فرض است، برای باداران خارجی شان درد و رنج و خون ملت ما به یک تجارت سیاسی بدل گشته و برای تیکه داران قومی و مذهبی و جهادی متواری و غیر متواری به وسیله برای عوامفریبی، زراندوزی و جاه طلبی.

ما هرگز این جنایات هولناک را نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم. لباس دانش جویان به خون خفته، پرچم نبرد ما در برابر ستمکاران، تجاوزگران و بنیادگرایان است و تا روز انتقام به دوش ما و در اهتزاز خواهد بود.

نفرین و مرگ بر قاتلان “کاج”

برافراشته باد پرچم علم و اگاهی